SpyCenter - sklep detektywistyczny Kontakt:
Adres: ul. Okoniowa 5 pawilon 3 91-498 Łódź ,
Tel:+48 883-065-439, E-mail: info@spycenter.pl
  • Szukaj
  • Zamówienia
  • Logowanie
  • Konto
  • Koszyk
883 065 439
Sklep SPYCENTER
» Regulamin / Zwroty / Reklamacje

Płatności online

  • Płatności24

Dostawa produktów

  • Dostawa_zero

Szybki kontakt

  • E-mail:zamowienie@spycenter.pl
  • Telefon(42) 648 51 05
    883 065 439
  • Godziny działania sklepupon, wt, czw, pt: 9:00 - 17:00
    środy: 9:00 - 19:00

Regulamin / Zwroty / Reklamacje

§ 1. Składanie zamówień

1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.

2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.

2. Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę internetową, mailowo pod adresem zamowienie@spycenter.pl lub telefonicznie pod numerami telefonów 42 648 51 05 lub 883 065 439 oraz realizowane w siedzibie sklepu SpyCenter - Łódź, ul. Okoniowa 5 / U3. Wysyłki są realizowane na obszarze terytorialnym Polski.

3. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

4. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.

5. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produkt. Po złożeniu przez klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia i zawarciu umowy kupna / sprzedaży.

6. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku szybkich płatności elektronicznych lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.

7. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, podlegają gwarancji 12 miesięcy (chyba że jest to oznaczone inaczej na karcie danego produktu), oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Jako przedsiębiorca handlowy, informujemy, że mamy obowiązek dostarczać produkty pozbawione wad fabrycznych i prawnych.

8. Anulowanie zamówienia przez Klienta może nastąpić mailowo lub telefonicznie korzystając z danych teleadresowych sklepu. Zamówienia, które zostało wysłane nie można anulować. O fakcie wysłania zamówienia Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.


§ 2. Koszty i termin wysyłki

1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, lub o innych czynnikach które uniemożliwiają lub utrudniają realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub mogą wpłynąć na jej opóźnienie.

2. Przesyłka dostarczona jest do klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 3 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub szybkich płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności).

3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku klienta.

4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep może pokryć koszt przesyłki zakupionych towarów. Informacje o dostępnych darmowych formach wysyłki pojawiają się w koszyku sklepu internetowego.


§ 3. Płatności

1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.

2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu
szybkich płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.

3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 14 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.

  
4. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068


§  4. Procedura reklamacji i odstąpienia od umowy

1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą telefoniczną lub e-mailową w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.

2. Reklamacje muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.

3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji załączony na dole tego regulaminu.

4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.

5. Klient ponosi koszty wysyłki reklamowanego lub zwracanego produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt odesłania towaru ponosi sprzedawca.

6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy oryginału faktury, podpisanej korekty faktury sprzedaży wystawionej przez sklep lub oryginału paragonu.

7. W przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

8. W przypadku stwierdzenia wady, kupujący może dodatkowo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

9. Klient może zrezygnować z zakupionego towaru na odległość (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem zachowania zasad zwrotu opisanych w zapisach ustawy o towarach zakupionych na odległość. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania i musi być odesłany w całości włącznie z opakowaniem naruszonym jedynie w stopniu umożliwiającym swobodne obejrzenie towaru, kompletem akcesoriów (jeśli dotyczy), dokumentacją i dowodem zakupu. Klient ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie przesyłki i oryginalnego opakowania podczas transportu.  (podstawa prawna: art. 7 ust.1  ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny).
 
10. Z uprawnień do zwrotu i odstąpienia od umowy nie mogą korzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na fakturę VAT wypisaną na firmę. W rozumieniu prawa osoby takie nie są konsumentami.

11. Niezależnie od nabywcy z prawa do zwrotu wyłączone są także produkty takie jak: produkty higieniczne (np. zestawy egzaminacyjne ze słuchawką umieszczaną w kanale usznym), cyfrowe dane audio-wizualne, oprogramowanie oraz treści cyfrowe (jeżeli zostały przekazane bezpośrednio drogą cyfrową, np. mailem lub w wypadku tradycyjnej wysyłki zostało otwarte ich opakowanie w stopniu umożliwiającym ich skopiowanie lub poznanie numeru seryjnego indywidualnej licencji), oraz produkty wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub jego zindywidualizowanych potrzeb.


§  5. Zwrot pieniędzy

1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

2. Aby dokonać zwrotu należy wydrukować i wypełnić formularz zwrotu oraz przesłać go wraz z kompletnym towarem oraz oryginałem paragonu lub faktury na adres sklepu.

3. W przypadku spełnienia wszystkich prawnych wymogów i zasadności dyspozycji zwrotu, pieniądze za zwrócony towar oraz jego koszt wysyłki (do kwoty równowartości najtańszej dostępnej dla danego produktu formy wysyłki)  zostaną przesłane do Klienta w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania dyspozycji oraz wszystkich wymaganych elementów zestawu oraz dokumentów.


§  6. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1. Wraz z akceptacją regulaminu klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.
 

§ 7. Informacje ogólne o podmiocie

1. Sklep SpyCenter.pl prowadzi sprzedaż pod adresem 91-498 Łódź, ul. Okoniowa 5 / pawilon 3 (tel. 42 648 51 05), oraz za pośrednictwem sieci Internet. Właścicielem strony jest sklep SpyCenter (nazwa handlowa) mieszczący się w Łodzi przy ul. Okoniowej 5 / pawilon 3, firma jest zarejestrowana pod numerem  NIP:113-048-73-14 i REGON 012295799. Wpis do EDG nr 2190/1992 z dnia 10.04.1992 r.

 

§  8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  
1. W razie zaistnienia sporu Klient będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, bądź uprawniony do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego  z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży, na co nasza firma wyraża zgodę.

2. Klient będący Konsumentem może również uzyskać bezpłatną pomoc i potrzebne informacje u powiatowych rzeczników konsumentów.

3. Klient będący Konsumentem może skorzystać również z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (Online Dispute Resolution, zwanej dalej ODR) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ działającej na terytorium Unii Europejskiej. Platforma ODR umożliwia uzyskanie kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygania sporów. Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej.

4. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny.
Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

5. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php


§  9. Regulamin usług serwisowych (naprawy, serwis pogwarancyjny)
  
1. Naprawy pogwarancyjne wykonywane są tylko w siedzibie serwisu. Naprawy w ramach gwarancji mogą być wykonywane po stronie producenta lub dystrybutora.
 
2. Koszt diagnozy sprzętu w wypadku naprawy płatnej wynosi 50 zł netto i pobierany jest w przypadku:
  • tylko wyceny naprawy (jeżeli wymagała specjalistycznej diagnozy)
  • nagłej rezygnacji klienta z dalszej naprawy, jeżeli wcześniej ustalono inaczej
  • świadomego dostarczenia sprzętu nie nadającego się do naprawy lub kiedy po wstępnych czynnościach okaże się, że naprawa przekracza wartość sprzętu.
3. Usterka związana z nielicencjonowanym oprogramowaniem, błędami systemu operacyjnego, niewłaściwymi sterownikami itp. traktowana jest jako diagnoza sprzętu, której koszt wynosi 50 zł netto.
 
4. Istnieje możliwość zrobienia kopii danych jako usługa dodatkowa, płatna 10 zł za 1 GB danych.
 
5. Dokument Przyjęcia do Serwisu jest jedynym dokumentem potwierdzającym własność podzespołów wymienionych w opisie.
 
6. W przypadku zgubienia bądź zniszczenia dokumentu duplikat nie zostanie wydany.
 
7. Klient zobowiązany jest do dokonania archiwizacji danych znajdujących się na dyskach twardych.
 
8. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych na nośnikach.
 
9. Serwis ocenia czy sprzęt jest sprawny i podejmuje ostateczną decyzję co do wyceny kosztów naprawy sprzętu.
 
10. Przyjmuje się, że wszystkie usterki i uszkodzenia wykryte podczas testowania sprzętu nie zostały spowodowane przez czynności serwisowe, ale powstały przed dostarczeniem sprzętu do serwisu.
 
11. Serwis zastrzega sobie możliwość odesłania sprzętu nie naprawionego w stanie innym niż przyjęty. Dotyczy to szczególnie przypadków wymiany układów w technologii BGA i SMD. Wynika to z procesu technologicznego, podczas którego może dojść do uszkodzenia sprzętu nie z winy serwisu.
 
12. Przyjmowany do serwisu jest tylko sprzęt wolny od wad prawnych.
 
13. Szacuje się, że czas potrzebny do naprawy sprzętu nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych, czas ten może być jednak wydłużony do 30 dni roboczych w wypadku konieczności oczekiwania na części lub wysyłki sprzętu do producenta. W szczególnych wypadkach czas będzie ustalany indywidualnie.
 
14. Klient dostarczający sprzęt do serwisu akceptuje warunki przyjęcia do serwisu.
 
15. W przypadku nieodebrania sprzętu w terminie do 30 dni od momentu powiadomienia o zakończonym zleceniu i możliwości odebrania sprzętu, zostaną naliczane koszty magazynowania sprzętu przyjętego do serwisu w kwocie 6 zł netto za każdy dzień. Opłata taka jest naliczana przez okres 40 dni od dnia zakończenia zlecenia i poinformowania klienta o możliwości odbioru sprzętu. W tym przypadku warunkiem odbioru sprzętu jest uiszczenie naliczonej opłaty magazynowej. Nieodebranie sprzętu przez Klienta, przez okres 40 dni od dnia zawiadomienia, oznacza że Klient z własnej woli wyzbył się własności sprzętu jako rzeczy ruchomej, poprzez jej porzucenie w rozumieniu art. 180 Kodeksu cywilnego. Własność porzuconego sprzętu, na podstawie art. 181 Kodeksu cywilnego, nabywa Serwis przez jego objęcie w posiadanie samoistne. Nieodebrany sprzęt w konsekwencji zostaje przekazany na własność serwisu.
 

§  10. Postanowienia końcowe

1. Dokładamy wszelkich starań i zwracamy szczególną uwagę na poprawność zdjęć, opisów i cen oferowanych urządzeń. Sklep nie ponosi jednak odpowiedzialności za mogące się pojawiać błędy i nieścisłości.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.  

3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania.

4. Informujemy, że zgodnie z art 115 par 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych kopiowanie opisów produktów oraz treści stron serwisu w celach osiągnięcia korzyści majątkowej podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do 12 miesięcy.

FORMULARZE:        
     
Prosimy o wydrukowanie, wypełnienie i przesłanie poniższych dokumentów
w przypadku chęci zwrotu lub poddania procedurze reklamacji zakupionego towaru.

 

 
Pobierz formularzPobierz formularz     

Formularz reklamacji                     Formularz zwrotu towaru

Przejdź do strony głównej

Ochrona klienta

SSLBezpieczeństwo zakupów
  
Sklep SpyCenter jest zabezpieczony nowoczesną i najbezpieczniejszą obecnie dostępną technologią z Certyfikatem SSL. Protokół TSL 1.2 zapewnia wymianę kluczy szyfrujących między komputerem klienta a serwerem. Ogromny klucz kodujący 4096 bit (SHA 256) gwarantuje, że żadne informacje i prywatne dane pozostawione na stronie nie będą mogły być przechwycone przez osoby trzecie. 
 
  
Ochrona prywatności
  Ochrona
Na każdym etapie zamówienia gwarantujemy całkowitą dyskrecję. Poufność i ochrona informacji są dla nas priorytetem. Żadne pozostawione nam dane nie są przekazywane osobom trzecim, (z wyjątkiem firmy przewozowej w zakresie koniecznym do realizacji wysyłki). Wszystkie paczki są pakowane dyskretnie, nie posiadają oznaczeń ani loga SpyCenter.


 
© Sklep detektywistyczny SpyCenter - Elektronika Specjalna  |  Oprogramowanie sklepu: ShopGold.pl