Spy Center - sklep detektywistyczny Spy Center Kontakt:
Adres: ul. Okoniowa 5 pawilon 3 91-498 Łódź ,
Tel:+48 792 007 007, E-mail: sklep@spy-center.pl

Strona główna » Regulamin sklepu

Wybierz kategorię

Informacje

  • 25 Lat
  • Darmowa dostawa
  • Przelewy24
  • karta

Regulamin sklepu


§ 1. Składanie i anulowanie zamówień 
 

  1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.
  2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.
  3. Zamówienia oraz umowy na treści i usługi cyfrowe są przyjmowane poprzez stronę internetową, mailowo pod adresem sklep@spy-center.pl lub telefonicznie 792 007 007 oraz realizowane w siedzibie sklepu Spy Center - Łódź, ul. Okoniowa 5 pawilon
  4. Wysyłki są realizowane na obszarze terytorialnym Polski. A także w większości krajów Unii Europejskiej. Lista obsługiwanych krajów znajduje się w kroku zamówienia odpowiadającym za wpisanie adresu wysyłki przez Klienta.
  5. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  6. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.
  7. Informacje, opisy oraz ceny znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie odzwierciedlenie oferty producentów, dlatego też, nie gwarantujemy pełnej dostępności produktów zawartych na stronie. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Po złożeniu przez Klienta zamówienia (rezerwacji), sklep wysyła informację mailową potwierdzającą przyjęcie do realizacji. Moment zawarcia umowy sprzedaży następuje podczas odbioru towaru przez klienta.
  8. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku szybkich płatności elektronicznych lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.
  9. Anulowanie zamówienia przez Klienta może nastąpić mailowo lub telefonicznie korzystając z danych teleadresowych sklepu. Zamówienia, które zostało wysłane nie można anulować. W przypadku zakupu przez sklep o fakcie wysłania zamówienia Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.


§ 2. Przesyłka, koszty i termin wysyłki 
 

  1. Zamówione towary są wysyłane pod adres lub do wybranego punktu odbioru wskazanego w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, lub o innych czynnikach które uniemożliwiają lub utrudniają realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub mogą wpłynąć na jej opóźnienie.
  2. Przesyłka dostarczona jest do klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 3 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub szybkich płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności).
  3. W wypadku przesyłek Sklep nie jest w stanie zagwarantować konkretnej godziny dostarczenia, zależy ona od miejscowości, liczby paczek danego dnia, konkretnego kuriera końcowego i jego rozplanowania drogi. W dniu dostawy paczki mogą dojść w godzinach 8:00 - 20:00 (zazwyczaj 11:00 - 15:00).
  4. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku klienta.
  5. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep może pokryć koszt przesyłki zakupionych towarów. Informacje o dostępnych darmowych formach wysyłki pojawiają się w koszyku sklepu internetowego.
  6. Do realizacji zamówienia Sklep wykorzystuje dane podane przez Klienta, w związku z czym nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
  7. Za przesyłkę do Klienta będącego Konsumentem odpowiada sklep, aż do momentu jej odebrania przez Odbiorcę. W wypadku klientów dokonujących zakupu na fakturę VAT w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przepisami prawa, odpowiedzialność za przesyłkę przechodzi na stronę Kupującego.


§ 3. Płatności
 

  1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.
  2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu szybkich płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.
  3. Dla towarów o znacznej wartości, lub dostępnych tylko na zamówienie może być wymagana zaliczka ustalana indywidualnie, pobierana przed rozpoczęciem realizacji zamówienia (zazwyczaj w wysokości 20% ceny).
  4. Zaliczka jest zwracana w wypadku gdy sklep nie będzie w stanie zrealizować zamówienia, przepada jednak, jeżeli klient zrezygnuje z zakupu.
  5. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 7 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
  6. Operatorem kart płatniczych w sklepie jest firma PayPro SA, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068


§  4. Procedura reklamacji
 

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, podlegają gwarancji producenta lub serwisowej w okresie 24 miesięcy od daty na dowodzie zakupu (chyba, że jest to oznaczone inaczej na karcie danego produktu), oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Niezależnie od ustawowego prawa odstąpienia od umowy, Sprzedawca odpowiada względem Klienta, będącego Konsumentem za wady fizyczne lub prawne towaru (rękojmia).
  3. W przypadku umów zawieranych z Przedsiębiorcami, podmiotami nie będącymi Konsumentami sklep nie ponosi odpowiedzialności za wady z tytułu rękojmi (art. 558 § 1 K.c.).
  4. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta wady lub uszkodzenia towaru, o którym nie było mowy w opisie produktu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania. 
  5. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru prosimy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji załączony na końcu tego regulaminu. Możliwe jest też przekazanie danych reklamacji w innej formie na nośniku trwałym.
  6. Reklamacje powinny zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego, adres zwrotny, kontaktowy numer telefonu, opis przedmiotu reklamacji a także dowolny dowód zakupu.
  7. Jeżeli otrzymany przez Konsumenta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, również może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu w ramach reklamacji i odpowiedzialności sklepu za przesyłkę. Informujemy, że sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera nie jest konieczne, ale jego brak pomimo dostrzeżenia uszkodzeń w opakowaniu towaru podczas odbioru, może utrudnić Klientowi dochodzenie roszczenia odszkodowania i wydłużyć proces reklamacji.
  8. W wypadku umów sprzedaży z przedsiębiorcami, podmiotami nie będącymi Konsumentami, za uszkodzenia wynikłe podczas transportu odpowiada przewoźnik. Odpowiedzialność sklepu zostaje w tym wypadku wyłączona w chwili wydania przesyłki przewoźnikowi (ust. z dn. 23.04.1963 r. Kodeks cywilny, Dz.U. z 2016 r. poz. 360 oraz ust. z dn. 15.11.1984 r. Prawo przewozowe, Dz.U. z 2015 r. poz. 915).
  9. Klient ponosi koszty wysyłki reklamowanego produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt ponownego odesłania towaru do klienta ponosi sprzedawca.
  10. Konsument w ramach rękojmi może dodatkowo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
  11. W przypadku zasadnej reklamacji sklep (lub podmiot wyznaczony, np. serwis producenta) dokonuje naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy to nie jest możliwe, dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta całości kwoty lub jej części jeżeli strony tak ustalą zależnie od stopnia uszkodzenia i jego przyczyn.
  12. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy lub ich części w ramach reklamacji jest odesłanie do sprzedawcy jednego z dokumentów:
    • oryginału faktury
    • podpisanej korekty faktury sprzedaży wystawionej i przesłanej do klienta
    • oryginału paragonu
    • innego dowodu zakupu jeżeli klient go posiada
    • podpisanego oświadczenia o zgubieniu paragonu lub faktury (oświadczenie powinno zawierać wszystkie dane kupującego, sprzedającego, nazwę towaru oraz datę zakupu)


§  5. Zwroty, odstąpienie od umowy
 

  1. Klient  może zrezygnować z zakupionego towaru na odległość (z wyjątkiem sytuacji opisanych w punktach 4, 5 i 6), czyli odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem zachowania zasad zwrotu opisanych w zapisach ustawy o towarach zakupionych na odległość oraz w pouczeniu dla konsumenta. Aby zwrot był skuteczny Klient musi poinformować sklep przed upływem terminu o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo "formularz-zwrotu.pdf" (dokument do pobrania na końcu tego regulaminu).
  2. Aby na drodze zwrotu otrzymać zwrot całości kosztów za produkt wraz z wysyłką, zwracany produkt nie może nosić śladów używania i musi być odesłany w całości włącznie z opakowaniem, naruszonym jedynie w stopniu umożliwiającym swobodne obejrzenie towaru i jego właściwości, wraz z kompletem akcesoriów (jeśli dotyczy), dokumentacją i dowodem zakupu.
  3. Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej oraz ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, a także za należyte zabezpieczenie przesyłki i oryginalnego opakowania podczas transportu powrotnego. Jeżeli zniszczenie opakowania przez konsumenta nie mieści się w granicach zwykłego zarządu (np. nieprawidłowe otwarcie pudełka skutkujące jego zniszczeniem), to narusza to obowiązek zwrotu towaru w stanie niezmienionym. Kupujący nie ponosi odpowiedzialności jedynie za opakowania, których nie dało się otworzyć bez zniszczenia, aby wyjąć i obejrzeć produkt (podstawa prawna: art. 7 ust.1  ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny z późniejszymi zmianami oraz kodeks prawa cywilnego).
  4. Z prawa do zwrotu na zasadach konsumenckich wyłączone są firmy i instytucje oraz jednoosobowe działalności gospodarcze jeżeli ich zakup związany z branżą czy specjalizacją prowadzonej działalności ma także charakter zawodowy.
  5. Niezależnie od nabywcy, z prawa do zwrotu wyłączone są także produkty takie jak: produkty higieniczne (np. zestawy egzaminacyjne ze słuchawką umieszczaną w kanale usznym), cyfrowe dane audio-wizualne, oprogramowanie oraz treści cyfrowe, (jeżeli zostały przekazane bezpośrednio drogą cyfrową, np. mailem lub w wypadku tradycyjnej wysyłki zostało otwarte ich opakowanie w stopniu umożliwiającym ich skopiowanie lub poznanie numeru seryjnego indywidualnej licencji), produkty aktywowane razem z oprogramowaniem (np. kamery egzaminacyjne podłączane pod telefon, które aktywują się po użyciu oprogramowania, jeżeli pudełko sprzętu zostało otwarte i plomby naruszone) oraz produkty zamówione specjalnie dla klienta, wyprodukowane według specyfikacji klienta lub jego zindywidualizowanych potrzeb.
  6. Zgodnie z zasadami prawa ze zwrotu na zasadach rękojmi nie mogą także korzystać konsumenci, którzy wiedzieli o wadzie przed zakupem. Informujemy o tym, że usługi P2P dla kamer IP (działanie na zewnątrz sieci) oraz darmowe platformy GPS, z uwagi na swoją nieodpłatną formę dystrybucji mogą zaprzestać działania w trakcie używania sprzętu. Usługi te nie stanowią części umowy kupna urządzenia. Reklamacja braku tych usług może być więc odrzucona.
  7. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep takim samym sposobem jakim klient dokonał płatności, lub jeżeli nie ma takiej możliwości (np. w wypadku pobrania) - przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
  8. Wysokość zwrotu całkowitego lub częściowego  będzie obliczona na podstawie dowolnego dowodu zakupu dlatego też należy przesłać go w oryginale wraz z kompletnym produktem na adres sklepu do końca terminu przeznaczonego prawnie na zwrot. W wypadku nieposiadania oryginału dowodu zakupu należy dołączyć pisemne i podpisane oświadczenie np. o zgubieniu paragonu / faktury. Oświadczenie takie powinno zawierać wszystkie dane kupującego, sprzedającego, nazwę towaru oraz datę zakupu.
  9. W przypadku spełnienia wszystkich prawnych wymogów i zasadności dyspozycji zwrotu, pieniądze za zwrócony towar, (pomniejszone o ewentualne straty wartości produktu spowodowane przez klienta), a także koszt wysyłki do klienta (do kwoty równowartości najtańszej dostępnej dla danego produktu formy wysyłki) zostaną przesłane do Klienta niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania dyspozycji.
  10. Zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia zwrotu do czasu otrzymania wszystkich wymaganych elementów zestawu oraz dokumentów, na co klient ma również maksymalnie 14 dni od złożenia oświadczenia (zgodnie z obowiązującymi zasadami prawa).
  11. W przypadku przekroczenia przez Klienta terminów 14 dni na przesłanie oświadczenia o zwrocie, oraz 14 dni na zwrot kompletnego towaru - zwrot uznaje się za nieskuteczny, a Klient pozostaje właścicielem produktów, chyba, że wcześniej strony ustaliły, że zwrot ma być częściowy z uwzględnieniem odpowiedzialności klienta za pomniejszenie wartości produktu. 
  12. W wypadku jeżeli Klient zwrócił produkty niekompletne w stosunku do tych, które otrzymał od sklepu (np. zwrot bez akcesoriów) i nie uzupełnił ich stanu w wymienionym wyżej terminie, wszystkie przesłane do tej chwili elementy zostaną przyjęte na serwis, gdzie, jeżeli są sprawne zakończą procedurę serwisową i przejdą na magazynowanie. Będą oczekiwać na odbiór przez właściciela zgodnie z regulaminem serwisu


§  6. Polityka prywatności oraz gromadzenie danych osobowych
 

  1. Podczas składania zamówienia Klient po kolei akceptuje zgody, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
  2. Celem zbierania danych jest proces realizacji usługi lub zawarcie umowy sprzedaży, a także po zatwierdzeniu dalszych zgód - marketing. W wypadku zakupów na odległość podanie danych jest niezbędne do realizacji zamówienia. Dane z przeglądarki mogą być także zbierane automatycznie w celach statystycznych a także aby zapewnić prawidłowe działanie elementów strony, jak zapamiętanie ustawień, czy produktów z koszyka.
  3. Dane te są przechowywane przez okres maksymalnie 876000 godzin.
  4. Właścicielowi danych przysługuje prawo do żądania od Sklepu dostępu do własnych danych, ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania czy przenoszenia danych. Dodatkowo może cofnąć każdą z wyrażonych zgód.
  5. Właściciel danych ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, jeżeli uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z jego zadeklarowaną wcześniej wolą.
  6. Zweryfikowany właściciel danych ma prawo żądać usunięcia konta w sklepie wraz z danymi.
  7. Sklep może wysłać informacje na email o przebiegu zamówienia oraz jednorazową, automatyczną ankietę kilka dni po zrealizowanym zamówieniu proszącą o wyrażenie opinii o sklepie w celu poprawy jakości sprzedaży. Udział jest w pełni dobrowolny.
  8. Dane nie są przekazywane osobom trzecim z wyjątkiem usługodawców wysyłkowych i finansowych niezbędnych do realizacji zamówienia.


§ 7. Informacje o podmiocie przetwarzającym dane osobowe oraz powierzenie ich przetwarzania (RODO)
 

  1. Sklep Spy-Center.pl (będący Usługodawcą, któremu powierzane są dane osobowe) prowadzi sprzedaż pod adresem 91-498 Łódź, ul. Okoniowa 5  pawilon 3 , telefony: 42 648 51 05, 792 007 007, oraz za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Właścicielem strony oraz podmiotem przetwarzającym dane jest sklep Spy Center (nazwa handlowa) należący do firmy Eurotronik Waldemar Ługowski. Sklep mieści się w Łodzi przy ul. Okoniowej 5, pawilon 3, firma jest zarejestrowana pod numerem NIP:113-048-73-14 i REGON 012295799. Wpis do EDG nr 2190/1992 z dnia 10.04.1992 r.
  3. Poniższe zapisy niniejszego paragrafu stosowane będą wyłącznie w przypadku jeżeli pomiędzy Klientem i Usługodawcą nie obowiązuje odrębna umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  4. Dane Osobowe rozumie się jako dane w rozumieniu art. 4 pkt 1) RODO, tj. wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, które są przetwarzane przez Usługodawcę na rzecz Klienta w związku z realizacją Umowy, czyli zamówień i świadczeniem usług. 
  5. Przetwarzanie Danych osobowych rozumie się jako wszelkie operacje wykonywane na Danych Osobowych, takie jak w szczególności zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie, odczyt danych i ich usuwanie w rozumieniu art. 4 pkt 2) RODO.
  6. Zapisy regulaminu traktowane będą przez Klienta (administratora danych) i Usługodawcę (przetwarzającego dane) jako umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, o której mowa w art. 28 ust. 3 RODO w związku z zawarciem Umowy.
  7. Klient oświadcza, iż jest administratorem Danych Osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7) RODO, tj. podmiotem decydującym o celach i środkach/sposobach przetwarzania Danych Osobowych.
  8. Klient oświadcza, że spełnił warunki legalności przetwarzania Danych Osobowych, przewidziane w RODO, w tym w szczególności, że posiada odpowiednią podstawę prawną przetwarzania Danych Osobowych i udzielił osobom, których dane dotyczą niezbędnej informacji.
  9. Przetwarzający (Sklep) oświadcza, iż dysponuje środkami umożliwiającymi mu prawidłowe wykonanie niniejszej Umowy, w tym spełnił wymagania przewidziane dla podmiotu przetwarzającego Dane Osobowe na zlecenie administratora tych danych, określone w RODO. Sklep oświadcza również, że w ramach Umowy jest podmiotem przetwarzającym w rozumieniu art. 4 pkt 8) RODO.
  10.  Klient powierza Przetwarzającemu Dane Osobowe, a Przetwarzający zobowiązuje się do ich przetwarzania w zgodzie z obowiązującymi przepisami i Umową. Celem przetwarzania Danych osobowych jest prawidłowe wykonanie przedmiotu Umowy, w tym w szczególności zamówień, realizowaniu usług sklepu oraz udzielaniu pomocy zakupowej i pozakupowej.
  11. Zakres Danych Osobowych obejmuje wszelkie Dane Osobowe jakie Klient powierzy Usługodawcy w związku z realizacją Usług. Dane te obejmują standardowo: adres e-mail, imię, nazwisko, telefon, adres zamieszkania. W każdym wypadku zapisy niniejszego regulaminu obejmować będą także inne niż wymienione, dane faktycznie powierzone przez Klienta. 
  12. Przetwarzający może Przetwarzać Dane Osobowe wyłącznie w zakresie i celu przewidzianym w Umowie i wyłącznie w okresie jej obowiązywania.
  13. Przetwarzający Przetwarza Dane Osobowe wyłącznie na udokumentowane (pisemnie lub elektronicznie) polecenie Klienta oraz w zakresie opisanym w Umowie.
  14. Przy przetwarzaniu Danych Osobowych Przetwarzający stosować będzie obowiązujące przepisy i zasady określone w Umowie, przy czym w razie sprzeczności między nimi pierwszeństwo mają obowiązujące przepisy prawa. W ramach powyższego Przetwarzający zobowiązany jest do realizacji wszelkich działań wskazanych w art. 28 RODO, w tym do wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie powierzonych Danych Osobowych spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
  15. Usługodawca umożliwi Klientowi dokonanie przeglądu Danych Osobowych, ich uaktualnienia i usunięcia, aby przetwarzanie toczyło się zgodnie z prawem.
  16. Przetwarzający zobowiązuje się przekazywać Klientowi informacje oraz wykonywać jego uzasadnione polecenia dotyczące stosowanych środków zabezpieczania Danych Osobowych, przypadków naruszenia ochrony Danych Osobowych oraz zawiadamiania o tym organu nadzorczego lub osób, których Dane Osobowe dotyczą. Zobowiązuje się także do przeprowadzenia oceny skutków dla ochrony danych, do konsultacji z organem nadzorczym i wdrożenia zaleceń organu oraz stosowania się do ewentualnych wskazówek lub zaleceń, wydanych przez organ nadzoru lub unijny organ doradczy zajmujący się ochroną danych osobowych, dotyczących przetwarzania danych osobowych, w szczególności w zakresie stosowania RODO.
  17. Przetwarzający zobowiązany jest do podjęcia niezbędnych środków służących zachowaniu Danych Osobowych w poufności przez osoby, którym udostępni te dane.
  18. Przetwarzający zobowiązuje się nie przekazywać Danych Osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy bez zgody Klienta będącego administratorem tych danych.
  19. Przetwarzający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Klienta o jakimkolwiek postępowaniu, w szczególności administracyjnym lub sądowym, dotyczącym Przetwarzania Danych Osobowych przez Przetwarzającego, o jakiejkolwiek decyzji administracyjnej lub orzeczeniu dotyczącym Przetwarzania Danych Osobowych, skierowanej do Przetwarzającego, a także o wszelkich kontrolach i inspekcjach dotyczących Przetwarzania Danych Osobowych przez Przetwarzającego, chyba, że możliwość nie udzielenia ww. informacji wynika z obowiązujących przepisów lub orzeczeń sądowych.
  20. W przypadku rozwiązania Umowy Przetwarzający zobowiązany jest w razie takiego wyboru Klienta do usunięcia wszelkich Danych Osobowych oraz ich kopii.
  21. Klient jest upoważniony do przeprowadzenia audytu zgodności przetwarzania danych osobowych z Umową oraz obowiązującymi przepisami prawa. Audyt, o którym mowa będzie przeprowadzany wyłącznie za uprzednim zawiadomieniem doręczonym Przetwarzającemu najpóźniej na 14 dni przed planowanym audytem. Audyt może mieć miejsce wyłącznie w godzinach pracy Przetwarzającego i być przeprowadzony w wymiarze nie większym niż 5 dni w skali roku kalendarzowego. W przypadku udziału w audycie zewnętrznego audytora udział ten warunkowany będzie zawarciem przez tego audytora odpowiedniej umowy o zachowaniu poufności z Przetwarzającym. Klient przeprowadza audyt na swój koszt, zaś Przetwarzający uprawniony jest do żądania od Administratora danych (klienta) pokrycia kosztów wynikłych z przeprowadzanego audytu i pokrycia szkód wywołanych audytem – chyba, że w drodze audytu wykazano istotne naruszenie przez Przetwarzającego Umowy lub obowiązujących przepisów.
  22. Jeżeli Przetwarzający zamierza podpowierzyć Przetwarzanie Danych Osobowych swoim podwykonawcom, zobowiązany jest uprzednio poinformować Klienta o zamiarze podpowierzenia oraz o tożsamości (nazwie) podmiotu, któremu ma zamiar podpowierzyć przetwarzanie danych, a także o charakterze podpowierzenia, zakresie danych i czasie trwania podpowierzenia w celu uzyskania zgody Klienta.
  23. Klient dopuszcza możliwość podpowierzenia Przetwarzania powierzonych Danych Osobowych podwykonawcom Przetwarzającego za uprzednią zgodą Klienta, zgoda ta może zostać wyrażona w drodze elektronicznej, zaś brak odpowiedzi negatywnej Klienta na wniosek Przetwarzającego o udzielenie ww. zgody w terminie 48 godzin od jego otrzymania uznaje się za udzielenie zgody.
  24. Klient wyraża zgodę, o której mowa powyżej na podpowierzenie Danych Osobowych na rzecz firm przewozowych, które klient wybierze w celu realizacji zamówień i usług.
  25. Klient odpowiada za szkody poniesione przez Przetwarzającego na skutek naruszenia Umowy przez Klienta, w tym w szczególności złożenia nieprawdziwych oświadczeń.
  26. Zapisy niniejszego regulaminu stosowane będą także w przypadku, gdy Klient nie jest administratorem dla Danych Osobowych, ale przetwarza je jako podmiot przetwarzający. W takim wypadku między Klientem i Usługodawcą realizowane będzie sub-powierzenie Danych Osobowych, a Klient oświadcza, iż uzyskał zgodę oryginalnego administratora danych na takie dalsze ich powierzenie do Usługodawcy.

  
§  8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
 

  1. W razie zaistnienia sporu Klient będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, bądź uprawniony do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego  z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży, na co nasza firma wyraża zgodę.
  2. Klient będący Konsumentem może również uzyskać bezpłatną pomoc i potrzebne informacje u powiatowych rzeczników konsumentów.
  3. Klient będący Konsumentem może skorzystać również z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i podmiotami gospodarczymi (przedsiębiorcami) - Online Dispute Resolution, zwanej dalej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ działającej na terytorium Unii Europejskiej. Platforma ODR umożliwia uzyskanie kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygania sporów. Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej.
  4. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny.
  5. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
  6. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć między innymi na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
  7. Sklep udzieli odpowiedzi na Reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania – dotyczy Konsumentów lub w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania – dotyczy Klientów niebędących Konsumentami. Odpowiedź na Reklamację sklep przekaże na trwałym nośniku.

§  9. Regulamin usług serwisowych (naprawy, serwis pogwarancyjny, magazynowanie rzeczy naprawionych)
 
  1. Naprawy pogwarancyjne wykonywane są tylko w siedzibie serwisu. Naprawy w ramach gwarancji mogą być wykonywane po stronie producenta lub dystrybutora.
  2. Koszt diagnozy sprzętu w wypadku naprawy płatnej wynosi 50 zł netto i pobierany jest w przypadku:
    • tylko wyceny naprawy (jeżeli wymagała specjalistycznej diagnozy)
    • nagłej rezygnacji klienta z dalszej naprawy, jeżeli wcześniej ustalono inaczej
    • świadomego dostarczenia sprzętu nie nadającego się do naprawy lub kiedy po wstępnych czynnościach okaże się, że naprawa przekracza wartość sprzętu.
  3. Usterka związana z nielicencjonowanym oprogramowaniem, błędami systemu operacyjnego, niewłaściwymi sterownikami, niewłaściwą obsługą itp. traktowana jest jako diagnoza sprzętu, której koszt wynosi 50 zł netto.
  4. Istnieje możliwość zrobienia kopii danych jako usługa dodatkowa, płatna 10 zł netto za 1 GB danych.
  5. Dokument Przyjęcia do Serwisu jest jedynym dokumentem potwierdzającym własność podzespołów wymienionych w opisie.
  6. W przypadku zgubienia bądź zniszczenia dokumentu duplikat nie zostanie wydany.
  7. Klient zobowiązany jest do dokonania archiwizacji danych znajdujących się na dyskach twardych.
  8. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych na nośnikach.
  9. Serwis ocenia czy sprzęt jest sprawny i podejmuje ostateczną decyzję co do wyceny kosztów naprawy sprzętu.
  10. Domyślnym kosztem naprawy bez informowania jest 100 zł netto, powyżej tej kwoty informujemy Klienta przed rozpoczęciem naprawy aby mógł podjąć decyzję.
  11. Przyjmuje się, że wszystkie usterki i uszkodzenia wykryte podczas testowania sprzętu nie zostały spowodowane przez czynności serwisowe, ale powstały przed dostarczeniem sprzętu do serwisu.
  12. Serwis zastrzega sobie możliwość odesłania sprzętu nie naprawionego w stanie innym niż przyjęty. Dotyczy to szczególnie przypadków wymiany układów w technologii BGA i SMD. Wynika to z procesu technologicznego, podczas którego może dojść do uszkodzenia sprzętu nie z winy serwisu.
  13. Sprzęt, który uległ zalaniu lub zawilgoceniu nie podlega gwarancji. Niestety nawet mimo spełnienia klas szczelności nie istnieje obecnie producent, który daje gwarancję na pełną odporność na wilgoć. Producent może jedynie deklarować wodoodporność na zasadzie informacyjnej (na własne ryzyko klienta).
  14. Przyjmowany do serwisu jest tylko sprzęt wolny od wad prawnych.
  15. Szacuje się, że czas potrzebny do naprawy sprzętu nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych, czas ten może być jednak wydłużony do 30 dni roboczych w wypadku konieczności oczekiwania na części lub wysyłki sprzętu do producenta. W szczególnych wypadkach czas będzie ustalany indywidualnie.
  16. Klient dostarczający sprzęt do serwisu akceptuje warunki przyjęcia do serwisu.
  17. W przypadku nieodebrania sprzętu w terminie do 30 dni od momentu powiadomienia o zakończeniu procedury serwisowej i o możliwości odebrania sprzętu, zostaną naliczane koszty magazynowania sprzętu przyjętego do serwisu w kwocie 6 zł netto za każdy dzień. Opłata taka jest naliczana przez okres od dnia 31 do dnia 60 licząc od dnia zakończenia zlecenia i poinformowania klienta o możliwości odbioru sprzętu. W tym przypadku warunkiem odbioru sprzętu jest uiszczenie naliczonej opłaty magazynowej. Nieodebranie sprzętu przez Klienta, przez okres 60 dni od dnia zawiadomienia, oznacza że Klient z własnej woli wyzbył się własności sprzętu jako rzeczy ruchomej, poprzez jej porzucenie w rozumieniu art. 180 Kodeksu cywilnego. Własność porzuconego sprzętu, na podstawie art. 181 Kodeksu cywilnego, nabywa Serwis przez jego objęcie w posiadanie samoistne. Nieodebrany sprzęt w konsekwencji zostaje przekazany na własność serwisu.

§  10. Postanowienia końcowe
 
  1. Informujemy, iż dokładamy wszelkich starań i zwracamy szczególną uwagę na poprawność zdjęć, opisów i cen oferowanych urządzeń. Mogą one jednak zawierać pewne błędy i nieścisłości.
  2. Dane techniczne podane na stronach produktów to najczęściej dane deklaracyjne producenta. Parametry te były testowane w idealnych, sprzyjających warunkach laboratoryjnych i podane w maksymalnych możliwych do osiągnięcia wartościach. Oznacza to, że nie mają one odzwierciedlenia w każdej możliwej sytuacji, a są raczej narzędziem pozwalającym porównać dane produkty.
  3. Jeżeli produkt istotnie posiada wadę fabryczną, odkrytą w okresie rękojmi, która odbiega od deklaracji producenta, sytuację tę potwierdzi technik lub serwisant na podstawie porównania ze sztuką w pełni sprawną lub zgodnie z procedurą serwisową danego producenta.
  4. Zastrzegamy sobie prawo do nieustannych poprawek naszych opisów oraz dokonywania zmian w opisach bez wcześniejszego powiadomienia.  
  5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy. Jeżeli natomiast stroną sporu będzie konsument właściwość sądu określać będą przepisy kodeksu postępowania cywilnego.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z późniejszymi zmianami.  
  7. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania.
  8. W przypadku nowych umów regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie sklepu.
  9. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie. 
  10. Informujemy, że zgodnie z art. 115 par. 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych kopiowanie opisów produktów oraz treści stron serwisu w celach osiągnięcia korzyści majątkowej podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do 12 miesięcy.
 

 
FORMULARZE:        
     
Prosimy o wydrukowanie, wypełnienie i przesłanie poniższych dokumentów wraz z dowodami zakupu oraz produktami.
Formularze są przydatne w przypadku chęci zwrotu lub poddania procedurze reklamacji zakupionego towaru.
 
 
Pobierz formularz
Prosimy pamiętać, że zwrot konsumencki jest możliwy tylko w wypadku zakupów prywatnych nie związanych z działalnością zawodową, firmą czy instytucją*, ściśle według zasad opisywanych przez regulamin i obowiązujące przepisy a także, że nie jest on możliwy w wypadku niektórych grup produktowych. Kupujący dodatkowo odpowiada za pomniejszenie wartości produktu oraz za przesyłkę zwrotną i jej odpowiednie zabezpieczenie (do paczki prosimy dołączyć oryginalny paragon).
Pobierz formularz
Poprawnie wypełniony i przesłany formularz usprawni proces reklamacji. Formularz zachowuje ważność zarówno w wypadku napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych. Do przesyłanej paczki oprócz formularza należy dołączyć dowód zakupu. Prosimy pamiętać, że naprawy gwarancyjne obejmują jedynie wady fabryczne powstałe na etapie produkcji. Nie istnieją też obecnie firmy, które dają gwarancję na zalanie sprzętu, nawet jeżeli jest on hermetyczny i ma klasę szczelności IP.


*Z prawa do zwrotu na zasadach konsumenckich nie mogą skorzystać niektóre podmioty nie będące konsumentami, czyli np. Klienci, którzy dokonali zakupu związanego bezpośrednio z branżą czy specjalizacją prowadzonej działalności gospodarczej i zakup ten ma charakter zawodowy. Jeżeli jednak zakupiony produkt nie działa lub okazał się niepełnowartościowy, oczywiście można go reklamować zarówno jako osoba prywatna, jak i firma lub instytucja.

Strona główna


Płatności błyskawiczne Przelewy24 Płatności Online SpyCenter Płatności kartą w sklepie

© Spy Center™ Szpiegowskie sklepy detektywistyczne Łódź, Warszawa, Wrocław  |  Oprogramowanie sklepu Spy: Shop Gold
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Sklep wykorzystuje pliki cookies aby zapamiętać ustawienia, koszyk oraz dla statystyk.
USTAWIENIA
AKCEPTACJA
Pomoc na czacie Helpdesk

Przydatne odnośniki

Wybierz kategorię


Wybierz kategorię

Informacje

  • 25 Lat
  • Darmowa dostawa
  • Przelewy24
  • karta